tirsdag den 5. marts 2013

Genbrug


Min veninde og jeg var i Genbrug idag. Vi er nemlig så heldige at have sådan en butik her i vores by. Jeg har længe tænkt på at købe noget tøj fra Genbrug, så derfor tog vi endelig derned idag. Jeg kiggede og kiggede i dame afdelingen, men kunne overhovedet ikke finde noget som interesserede mig. Så jeg smuttede i mande afdelingen, hvor jeg fandt denne her super fede trøje (efter min mening). Min mor derimod blev ikke så glad, da jeg kom hjem med en mandetrøje. Men altså, den er jo sej på mig! Selvfølgelig går jeg også i helt nyt og moderne tøj, som man køber i Quintess, Sparkz, Sisters Point og sådan nogle steder. Jeg er nok bare den der underlige type pige, som går i mærkeligt tøj. Men hvis jeg ikke gjorde det, ville jeg ikke være mig selv. Jeg er fuldstendig ligeglad med hvad andre tænker om mig. De må sige hvad de vil, af den grund laver jeg ikke om på mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar