torsdag den 21. marts 2013

HAMA halskæder




Fra et par dage siden sad jeg og kiggede lidt på Google, på nogle billeder. Jeg søgte på ordet 'Halskæder' og der kommer så billeder af en masse halskæder frem, mærkeligt nok. Så falder jeg pluslig over en halskæde der er lavet ud af HAMA perler, og jeg tænker straks at det skal jeg da igang med, fordi man kan jo bare lave alle ting ud af HAMA perler. Så det gik jeg så igang med her idag. Nu mangler jeg bare og få dem strøget og have en snor i, så skal der nok komme billeder ind af det, så i kan se det endelige resultat. Det bliver så spænende!!!

8 kommentarer:

  1. Elsker seriøst instagram halskæden, kan du lave et indlæg på hvordan man gør??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe tak!
      Det er skam ikke så svært, det er jo bare en perleplade. Du kan zoome ind på billedet og tælle dig frem til hvordan perlerne skal sidde for at det bliver magen til. Så stryger du den bare på begge sider så den ikke knækker, prikker et hul med en nål i en æg perlerne. Sætter en ring i som passer og til sidst en snor. Så er det klaret! ;-)

      Slet
  2. Det er nogle super søde halskæder, det må jeg selv prøve ;)

    http://myjourney-camilla.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe tak skal du have, og ja prøv det!

      Slet
  3. Ej hvor er de altså fede! Det vil jeg prøve en dag ;D
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hehe ja det skal prøves! :-)

      Slet
  4. Det må jeg sige! det er fandme sjovt! :-)
    demeurezforts.blogspot.com

    SvarSlet