lørdag den 16. marts 2013

Krøller på en nat

Dette er en meget meget nem måde at få krøller på, de er både flotte og store, og der skal ikke bruges noget glatte eller krøllejern. Du tager bare et pandebånd af en art, og sætter det udenpå håret, så du nærmest ligner en hippie. Så tager du den forreste tot hår og vikler rundt om pandebåndet, og når den så kommer ud igen, skal du tage den samme, bare med lidt mere hår, og sådan bliver du bare ved hele vejen rundt. Når du så kommer til alt det hår i nakken, putter du det ind under håret og får det til at sidde godt fast, og så lige noget hårlak over. Lader det sidde natten over, og så har du fine krøller næste dag.

5 kommentarer:

  1. Hehe tak! jeg håber at det lykkedes for dig :-)

    Jeg kigger lige forbi da!
    Det lyder godt, det med at du laver covers til sange, det vil jeg gerne høre.
    Håber det kommer til at gå dig godt.

    xoxo

    SvarSlet
  2. Hvor awesome, det tror jeg bare ikke mit hår kan, det har jeg før prøvet, bare med en fletning. Det faldt ud sådan sent på skoledagen, fordi mit hår er så glat :-)

    http://blogbythilde.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ja, det er mega fedt!
      Hmm det lyder da træls, men du kan vel prøve :-)

      Slet
  3. Sejt, men mit hår er nok lidt for tyndt ti det...

    www.louliving.com

    SvarSlet