søndag den 16. marts 2014

Disney

I Mandags var jeg inde og shoppe lidt med min veninde. Jeg købte noget tøj og nogen smykker. Da vi så smutte ind forbi H&M, så faldt jeg virkelig for denne søde trøje. Jeg elsker den virkelig, da den bare sidder perfekt. Jeg bliver så glad, når jeg kigger på den, fordi den er fyldt med farver og normalt går jeg faktisk ikke i sådan noget helt vildt farvet tøj. Det at det er Mickey Mouse som er på, er også bare utrolig fedt, da jeg nok er sådan lidt in love med børne figurer, bamser og ramasjang. Men ja, jeg ved ikke lige hvor mange andre på min alder der kunne finde på at købe en trøje som denne, men det viser vel også bare at jeg ikke helt har mistet det med at jeg gør hvad der passer mig og at jeg ikke ligger skjul på hvordan jeg er som person.

8 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn! Jeg ville elske at eje den. Hvad gav du for den? :)

    Kig meget gerne forbi min salgsblog, som jeg lige har opdateret :)
    http://camillassalgsblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke, elsker den også!
      Den kostede kun 130 kroner :)

      Slet
  2. Ih hvor er den sød!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Den er virkelig sød!

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Mega fed trøje :) Får helt lyst til at se en disney film :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahh, ja det er rigtigt, det får man da helt lyst til ;)

      Slet