søndag den 23. marts 2014

False eyelashes

Her den anden dag fik jeg købt mig nogen falske øjenvipper. Det er første gang jeg prøver sådan nogen og jeg syntes at det er utrolig flot. Jeg elsker at det virkelig åbner øjet op når man har dem på. Først havde jeg købt nogen i Trend, men der virkede limen overhovedet ikke ordentligt, det var som om den var tørret helt ind. Så tog jeg ind og købte nogen i Matas og de virkede super godt. Dog syntes jeg at det var rigtig svært at sætte dem på, da det også var min første gang. Men det er i hvert fald ikke sidste gang jeg skal have falske øjenvipper på. Dem fra matas kan klart anbefales, det koster 50 kroner og man kan få alle mulige forskellige slags. Jeg valgte dog nogen som ikke var alt for fremhævende, fordi jeg ikke vidste om de andre ville klæde mig.

2 kommentarer:

  1. Har også et par fra Matas, men jeg kan ikke få dem til at passe :(

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mmh det lyder godt nok irriterende, dem fra matas er eller rigtig gode! :)

      Slet