tirsdag den 1. april 2014

Leggings, the new

Jeg er blevet sådan helt fascineret af leggings for tiden. Dog er det en lille smule koldt at have det på i denne måned, men her når det bliver lidt varmere vil jeg klart købe flere leggings. Jeg fandt disse i min skuffe her igår, hvor jeg bare tænkte at dem skulle jeg da have på i dag i skole. Men, det var godt nok enormt koldt, så lad vær med det. Jeg har været på udkig efter nogen leggings i H&M, købte dog også nogen derinde fra, men problemet er bare at de overhovedet ikke sidder ordenligt. De er for store, og sidder bare slet ikke som de skal. Jeg kan desværre ikke bytte dem, da jeg har klippet prisen af, så det er rigtig ærgerligt. Jeg har også set nogen andre derinde med Star Wars print på, eller nogen med batmand, de er super fede og jeg overvejer virkelig meget at købe et par.

Hvad er jeres forhold til leggings?

8 kommentarer:

  1. Leggings er virkelig behagelige!

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Super fede leggings! Elsker selv at gå med leggings, da det er nemt og virkelig behageligt!

    http://unicornflair.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, det er SÅ behageligt!

      Slet
  3. SYnes også de er alt for kolde at gå med om vinteren, men om sommeren er de lækre! :)

    Kig gerne forbi min blog, knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja præcis ;)
      - Jeg kigger selvfølgelig forbi din blog!

      Slet
  4. Det er da slet ikke for koldt at have leggins på i april? Jeg elsker leggins og er noget af det mest behagelige at have på!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mmh narhhh lidt!
      Ja, de er fantastiske at have på ;)

      Slet