søndag den 6. april 2014

My own photoshoot

Her får i lige et lille smugkig på gårsdagens skud af portrætter. Jeg brugte en del tid på styling og selve at tage billederne, men jeg er blevet rimelig tilfreds. Jeg forsøgte at gøre noget ekstra ud af mine ansigtsudtryk, og jeg syntes egentlig at det fungerer meget godt. Billederne er redigeret i Photoshop og PhotoScape. Jeg elsker at sidde og lege med redigering, fordi jeg altid lærer noget nyt, og man kan slå fantasien løs. Jeg begyndte at redigere billeder da jeg var 10 år og det første redigeringsprogram jeg brugte var PhotoScape som jeg stadig arbejder med i dag. Det er et fantastisk program som kan meget mere end man lige regner med. Så hvis du står og gerne vil til at redigere billeder, så kan jeg klart anbefale PhotoScape!

9 kommentarer:

  1. Holy.. hvor er du smuk og sikke nogen gode billeder! :)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Super fede billeder! De er virklige gode, du ser godt ud og de er bare super godt taget og redigeret :) Du kan godt være stolt at dig selv :) Godt lavet :D
    - Jeg bruger pixlr.com når jeg redigere billeder... ved ikke om du kender det..?

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tuuuuusinde tak!
      Pixlr har jeg også selv brugt det program, det er super godt og laver nogen gode effekter ;)

      Slet
  3. Super smukke øjne wow! Er helt vild med det i midten :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow tak altså!
      Ja, det i midten er jeg også ret vild med ;)

      Slet
  4. Mange tak for den søde besked :)

    SvarSlet
  5. Du er rigtig pæn. Kunne rigtig godt tænke mig, at se billederne i rigtig størrelse, hvor man kan se hele dig. Det man kan se nu, er rigtig pænt! Er forresten vild med din blog. Har du lyst til at følges?

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak.
      Ja selvfølgelig, men tænkte bare lige at det skulle være et lille smugkig på hvilke billeder jeg går og roder med.
      Er glad for at du godt kan lide min blog, og ja jeg vil gerne følges :)

      Slet