lørdag den 12. april 2014

Exchange

I denne her uge har jeg været på udveksling. Billedet blev taget dagen før min udvekslings veninde skulle tilbage til Holland. Jeg savner hende allerede rigtig meget, og bare tanken om at jeg sikkert aldrig kommer til at se hende igen, skræmmer mig lidt... Men ja, det var en virkelig fed uge som jeg sent vil glemme. Det at jeg kun kunne snakke engelsk med hende, gav mig en del udfordringer, men jeg syntes det gik overraskende godt, både da vi var i Holland og da vi var i Danmark. Jeg vil sige til alle dem som skal på udveksling at i nok skal klare den, ligemeget hvor nervøse i er, og måske bliver det en oplevelse for livet.

In this week I has been on exchange. The picture has been taken on the day before my exchange friend should go home again. I already miss her very much, and just the thought that we maybe never will see each other again, it scares me... Well, it has been a fantastic week that I will never forget. That with I just could speak english to her was a challenge, but we made it surprisingly well. Both there we was in The Nedtherlands and there we was i Denmark. I want to tell all those who are going on exchange, that you'll be fine,  no matter how nervous you are, and maybe it will be a experience for the rest of your life.

Jeg undskylder for de grammatiske fejl i den engelske tekst.
I apologize for the grammatical errors in the english text.

6 kommentarer:

  1. Hvor fantastisk og det er jo virkelig et skulderklap til dig selv! I begge ser brand godt ud, og trist det med du måske aldrig
    kommer til at se hende igen! :)

    Kig gerne forbi min blog, knusser!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak!
      Det er rigtig trist, men der er ikke så meget at gøre ved det ;)

      Slet
  2. Flotte piger!

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det virkelig hyggeligt, var det med skolen, du har været på udveksling?
    - Jeg har selv været en uge på udveksling, virkelig en oplevelse, som man ikke glemmer.

    http://fairestaddiction.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var enorm hyggeligt, og ja, det var med skolen :)

      Slet