søndag den 18. maj 2014

Camping with family

Min bededagsferie har jeg tilbragt her på Hou Strand Camping, hvilket er en helt vidunderlig campingplads. Jeg elsker at tage afsted og vide at dagene kun står på afslapning, sol og is. Da vejret nu har været så fantastisk godt, så har jeg lagt rigtig meget ude i solen og jeg elsker det. Stranden ligger lige ved pladsen, og det er en skøn strand. Ellers har jeg filmet lidt til en ny Youtube video og passet min nevø. Det er faktisk slet ikke gået op for mig at det er sommer, udover at jeg kan mærke polmen og nyde solen. Egentlig venter jeg bare på sommerferien, fordi jeg virkelig er gået max skoletræt.

Har i lavet noget spænende her i jeres bededagsferien?

6 kommentarer:

  1. Ej hvor lyder det da bare super dejligt og vildt afslappende :) Og mega flot billede :D
    - Jeg har været i Kolding i min bededagsferie (Har lige lavet et indlæg om det, se gerne )

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været rigtig dejligt!
      Og tusinde tak.

      - Jeg kigger forbi :)

      Slet
  2. Har egentlig ikke lavet noget specielt. Lækkert billede btw!

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Det lyder super godt, dejligt billede! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster dig. knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet