torsdag den 15. maj 2014

Espadrilles


Jeg er fuldstendig in love med disse sko lige for tiden. De er super søde til stranden, skolen, shopping og alle andre steder. Det bedste af det hele er, at de er rigtig billige, fordi de både kan fås i Bilka, Matas og lignende steder. Jeg er helt vild med at de findes i tusinde forskellige farver og mønstre, og da de nu er så billige, så kan man jo købe flere forskellige. De kan sagtens gå til både bukser, shorts og buksedragt, og ja, jeg elsker dem bare så højt. Det ser nu ud til at det bliver noget fantastisk vejr i den kommende weekend og uge, så det er simpelthen fantastisk! 

2 kommentarer:

  1. Jeg skal virkelig også have anskaffet mig et par! Dine er super søde :)

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. De er virkelig virkelig søde. Skal have mig et par! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet