fredag den 9. maj 2014

New earrings

Igår tog jeg til Herning med min dejligste veninde Eda. Jeg har længe tænkt på at jeg gerne ville have nogen flere øreringe, så det var vildt dejligt endelig at få det. Jeg fik det lavet ved en Guldsmed til 250 kroner, hvilket jeg synes er meget dyrt, men hvad gør man ikke for øreringe! Jeg elsker dem virkelig og jeg glæder mig rigtig meget til jeg må skifte dem om 5 uger. Det gjorde ikke specielt ondt, så det var bare super. Ellers har jeg tænkt en del på de prøver som er i omløb lige nu, da jeg gerne vil have en god års karakter. Jeg var til Skriftlig Dansk i dag, og jeg følte det godt okay. Udover det, går jeg bare og venter på noget godt vejr, da jeg ikke gider mere regn. Forresten har bloggen fået en ny musemarkør, da jeg er godt træt af moustache, så det er fantastisk!

10 kommentarer:

  1. Ej hvor er de bare flotte og super søde! :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Åh, jeg vil også gerne have flere huller i ørerne!

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Er helt vild med mange huller, det ser super fedt ud ! Held og lykke med dine prøver.

    kys, http://erica-schou.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak til det hele. Og ja, jeg vil også gerne have flere endnu!

      Slet
  4. Super fine!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. de er bare super flotte, især den nederste med nøglen! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet