fredag den 2. maj 2014

Dry Shampoo

Fra et par dage siden modtog jeg disse to Tørshampoos fra Asos. Jeg har manglet dem rigtig meget, især når jeg står om morgenen med dårlig hårdag på grund af fedtet hår. Det er enorm smart, hvis man står i sidste øjeblik om morgenen og ikke kan nå at vaske hår. Desuden dufter de helt fantastisk godt og koster næsten ingen penge. Da jeg både er på camping og lejre, så er det også fedt at jeg bare lige kan snuppe tørshampooen, når jeg ikke lige har mulighed for hårvask. De kan klart anbefales og hvis i vil have noget som rigtig mange beauty bloggere har, så kan det da kun gå for langsomt med at få fingrene i dem.

6 kommentarer:

  1. Jeg skal virkelig også have anskaffet mig en dry shampoo. :)

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Er stor fan af Batiste!

    Har forresten en giveaway kørende i øjeblikket, kig gerne forbi:
    http://behindtheattitude.blogspot.dk/2014/05/shills-black-mask-anmeldelse-giveaway.html

    SvarSlet
  3. Jeg synes virkelig ikke de er så gode, som alle udtaler sig om :(¨

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mmh, det vel en smagssag, men øv :(

      Slet