søndag den 27. april 2014

Summer drinks


Her i dag fik mig og min veninde lige lyst til at lave nogen lækre drinks. Nu hvor solen skinner og der er omkring de 20 grader, så er det altid rart lige at nyde en fin drink. Jeg har længe haft lyst til at lave min egen drink, så det var sjovt at prøve. Sugerørene har jeg faktisk købt i IKEA, hvor de var mega billige og jeg har dem i alle mulige forskellige farver. Jeg elsker det med at de er tykke og ikke lige så kedelige og normale, som de almindelige. Ville ønske at sommeren og det fantastiske vejr ville fortsætte i flere måneder nu, det kunne altså være dejligt. Ellers har jeg haft en dejlig weekend med de dejligste mennesker. Jeg håber at i også har haft en god weekend!

8 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud :)

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. SIkke en fin drink, ser jo lækkert ud, og hold op solen var lækker :)

    kig gerne forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var enorm lækkert!
      Og solen var fantastisk den dag ;)

      Slet
  3. Ser super godt ud!

    kig gerne forbi
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hvor ser det lækkert ud! er det sukker på kanten af koppen? Jeg er heeeelt vild med papir sugerør! Selv køber jeg mine her; De har et rigtig godt udvalg, og er de billigeste jeg har fundet hidtil :-) http://cottoncandy.dk/collections/straws

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er sukker, og okay - jeg kigger forbi ;)

      Slet