fredag den 25. april 2014

Frames and pics

 
Her for leden lavede jeg disse to billeder til mine smarte IKEA rammer. Det er blot en mønstre som jeg har lavet ud af forskellige størrelse trekanter i forskellige stykker papirer. Det var egentlig meget nemt og jeg syntes også at de er rigtig flotte. Min væg manglede lidt farve, mellem mine sort/hvid billeder, så jeg tænkte at det ville passe rigtig godt. Papiret var noget gammelt noget jeg havde liggende i en Top Model bog, som jeg engang havde fået. Ellers kan man jo lave det ud af gave papir eller købe noget inde i Panduro, jeg tror ikke at det er specielt dyrt for et par ark derinde.

6 kommentarer:

  1. De er da bare super søde og nogle flotte farver :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, elsker farverne! ;)

      Slet
  2. De er virkelig søde :)

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Synes at det ser super fint ud!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet