søndag den 20. april 2014

Happy Easter

Jeg vil lige starte med at ønske jer alle en rigtig god påske, selvom den faktisk er ved at være slut. Jeg håber at i har nydt jeres påskeferie. Vi har jo haft nogen fantastiske dage i Danmark her i påsken, med veldig godt vejr. Jeg har tilbragt de sidste dage af ferien på camping. Det var helt vildt hyggeligt, selvom jeg dog ikke har fået taget mig sammen til at finde nogen venner endnu. Mine kære forældre har været rigtig gode til at holde mig med selskab. Det jeg elsker ved camping er, at man intet skal nå. Man kan sidde og slappe af heeeeele dagen uden der er noget der haster. Det med at man kan sidde om aftenen og spille gammeldags spil med stearinlys og varm kakao, er lige mig. Det er simpelthen så hyggeligt, men nu er jeg jo også et rigtigt camping menneske, som har lagt på camping i omkring 13 år, skulle jeg mene. Dette påskeæg på billedet, fik jeg af min mor, lige inden vi tog afsted på camping. Fordi det er jo altså ikke påske uden et påskeæg!

2 kommentarer: