onsdag den 28. maj 2014

Summer looks

summer looks

Så står sæsonen på Sommer og solen skinner udenfor. Der er efterhånden ikke længe til sommerferien og det er jo fantastisk. Jeg skal afsted på lejr i morgen, så det skal nok blive spændende. Nu når det snart er sommer, sol og varme, så skal man jo også ud og have fundet sig noget sommertøj. Jeg har lavet nogle lækre sæt her, som jeg virkelig elsker. Der er noget til enhver smag og jeg kan specielt godt lide sættet til venstre. Shortsene er jeg helt forelsket i, da de er lækre lyse, har en svag detalje af nitter, og nogen tråde for neden. Trøjen er meget enkel, og i farven hvid (hvilket jeg elsker). Ellers har den disse to ananasser, og det ser bare vildt fedt ud. Jeg kunne helt sikkert godt finde på at gå rundt med disse sæt. 

6 kommentarer:

  1. Rigtig fede ting!

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Elsker ananas-blusen og sæt nr 2 :)

    Knus Sidse Josefine - www.sidsejosefine.dk

    SvarSlet
  3. Elsker at musen er et kirsebær! Hvordan gør du det??

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nogle html koder man skal ind og rode med :)

      Slet