tirsdag den 3. juni 2014

What's in my purse?

Jeg har her fra ikke særlig længe siden fået købt mig en ny pung. Lynlåsen på min sidste, var gået i stykker, så jeg blev nødt til at gå på udkig efter en ny. Denne fine pung er fantastisk, fordi der er masser plads til alt mulig. Den er købt i TREND og jeg tror den kostede lidt mere end hundrede kroner. Den er fed, fordi den er enkel, men samtidig har den en lille detalje for oven med nitterne, som ser rigtig godt ud.

Da jeg har plads til mange ting i min pung, så skal det selvfølgelig også udnyttes. Så jeg har nogen forskellige uundværlige ting. Det vigtigste er mit betalingskort. Så kommer mit buskort, som jeg selvfølgelig ikke kan undvære. Bagefter noget tyggegummi, det er meget vigtigt. Jeg skal også altid have en læbepomade med mig, så der har jeg min elskede fra nevea. Mønter, hårelastikker, hårnåle, spejl, høretelefoner og neglelak er bare altid godt at have, hvis man nu engang skulle have til at mangle det.

Er der noget som i bare overhovedet ikke kan undvære i pungen?

10 kommentarer:

  1. Tyggegummi, læbepomade og penge!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det nogle gode ting at have på sig, ja!

      Slet
  2. Er vild med din pung! Den er super sød og sej på samme tid :D
    Jeg kan ikke undvære mit dankort, hørertelefoner og min læbepomade i min pung

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg skal altid have penge, mit rejsekort og min mobil med mig :)

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Skal altid have penge, en mini parfume, mobil, sygesikring og buskort med i min pung! :-)
    Skøn, skøn blog du har dig!
    Du skal være hjertelig velkommen til, at tage et smut forbi min blog.
    Knus ♥ -

    http://michelleeckert.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow det var mange ting, men mange gode ting! :)
      Tusinde tak for de søde ord!

      Og jeg smutter da lige en tur forbi ;)

      Slet