tirsdag den 10. juni 2014

Catching crabs

Her i Pinseferien var jeg på camping igen. Min nevø var endnu en gang på besøg og vi besluttede os for at tage ned og fange nogle krabber. Det er faktisk utrolig sjovt, og det er meget nemmere end at fange fisk. Dog syntes min nevø ikke at det var særlig spændende, haha. Jeg tror vi fik fanget omkring 6 stykker, og da vi så var færdige, slap vi dem fri. Ellers gik vi en tur ned af Odder gågade, tog en tur i Dådyrskoven og tog en masse sol. Man kan i hvert fald sige, at på camping er der intet man skal nå. Det er bare med at slappe max af.

2 kommentarer:

  1. Camping er virkelig dejligt, især fordi man bare kan slappe af og hygge sig! :)

    Tag lige et smut forbi min blog, hviiis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis, det er så dejligt :)

      Slet