søndag den 15. juni 2014

New things happen

Lige for tiden sker der utrolig mange nye ting. Min youtube går fremad, og det er bare gået så godt her de sidste mange uger. Jeg er ubeskrivelig taknemlig for alle dem (både veninder, venner, bekendte og "fans") som støtter mig. Det giver mig energien og lysten til at lave endnu flere og endnu bedre videoer hele tiden. Jeg ved godt at jeg har stået meget stille her på bloggen, eller der er i hvert fald ikke kommet så mange indlæg, som der burde. Men det er simpelthen fordi at jeg bruger utrolig meget tid på min youtube. Så jeg håber at det er okay, og i er jo altid velkomne til at smutte en tur forbi min youtube kanal (klik her) og se hvad det er for nogle videoer som jeg ligger ind. Men i hvert fald, så er det sindssyg overvældende, men også mega fedt, at det går så godt med den. Jeg havde aldrig troet at jeg ville komme så langt, og at der var så mange der ville sidde og bruge deres tid på at kigge på mig. Jeg rammer snart de 2000 subscribers og jeg havde ingengang nået at fatte at jeg var nået op på de 1000, før det hurtigt steg til endnu flere. Alting går så stærkt, og selv jeg, kan knap nok følge med. Men hvor er det altså bare fedt. Så tusinde tak til alle jer derude, som følger min youtube, kommenterer og liker mine videoer. ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar