tirsdag den 24. juni 2014

Three days

Nu er der kun 3 dage tilbage og så er der dømt sommerferie. Lige nu sidder jeg og knokler med min dansk prøveeksamen, og så er det altså dejligt med lidt jordbær at styrke sig på. Da det som sagt snart er sommerferie, så kan jeg da lige fortælle lidt om hvad jeg har af planer. Altså for det første regner jeg med at slappe af og lade op til 9. klassen, som står for døren. Her om ikke særlig lang tid tager jeg til Schweiz i 10 dage, for at vandre i bjerge. Det skal nok blive rigtig spændende, da jeg faktisk aldrig har set et sådan landskab før. Selvfølgelig tager jeg mit spejlreflekskamera med, så jeg kan få taget en masse billeder. Når jeg så kommer hjem, smider jeg nogen af dem op her på bloggen. Udover det, skal jeg til Norge med mine forældre, hvor vi lejer en ferielejlighed. Og når jeg så ikke har noget at give mig til, så ligger jeg nogle videoer op på min Youtube-kanal, så hold jer da endelig opdateret.

6 kommentarer:

  1. Hvor lyder det til du får en skøn sommerferie. Glæder mig til at se billederne.<3

    Kig forbi<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Lyder til at blive en god sommer! :)
    - Mums med jordbær :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det tror jeg også det gør, og jaaa elsker jordbær! :)

      Slet
  3. Beautiful blog and of course I love strawberries!
    Regards, enjoyable holiday.

    SvarSlet
  4. Det lyder virkelig skønt! Jeg håber, at du får en rigtig god ferie :)

    Jeg er netop startet fuldstændig forfra på min blog, så jeg ville blive rigtig glad, hvis du gad kigge forbi.
    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet