onsdag den 2. juli 2014

What makeup can do

Hvis i kigger godt efter på billedet, så er det et billede af mig, hvor jeg er fuldstændig neutral på den ene side af ansigtet og på den anden side, har jeg min hverdags makeup på. Det er utrolig hvordan makeup kan forandre. På en måde synes jeg faktisk at det er snyd bare at kan smøre det i hovedet og så være en helt anden. Der er mange piger, som er pinlig over at vise sig selv i offentligheden uden makeup på, og det forstår jeg overhovedet ikke. Jeg kan sagtens tage ind i byen, ned til købmanden eller over til en veninde uden makeup på. Dog har jeg det bedst med at have det på, men det er jo mest også bare fordi jeg er van til det. Der var jo engang hvis vi alle gik uden makeup, og jeg synes ikke at der er noget at være pinlig over. Nogengange tænker jeg faktisk på, hvorfor det kun er piger der må gå med makeup. Drenge har da også urenheder og vil måske gerne have en mulighed for at dække det. Men det er åbenbart bare totalt udelukket, fordi at sådan er det bare. Men i hvert fald er jeg også ekstremt glad for at makeup det findes, så man kan blive lidt mere lækker, haha.

4 kommentarer:

  1. Hold da op man skal da godt nok se forskel. Jeg har aldrig tænkt over hvor stor forskellen er på når man har make-up på og når man ikke har. Super godt indlæg :)
    Hvad for noget make-up bruger du?

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :)
      Jeg bruger bare helt almindelig billigt makeup fra Matas, mærkerne som: Loréal, Rimmel og Maybelline :)

      Slet
  2. Det er godt nok utroligt! Jeg kan dog også godt gå i byen og sådan noget uden make-up på. Engang kunne jeg ikke.

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet