torsdag den 17. juli 2014

Magazines for summer

COVER | COSTUME | ELLE | ELLE DECORATION
Det smukke norske land kalder på mig, og jeg har derfor fået købt mig nogle magasiner til turen. Jeg har i lang tid haft abonnement på bladet Vi Unge, men da jeg syntes at det blev lidt kedeligt efterhånden, så ville jeg gerne prøve et nyt blad. Da jeg går meget op i fashion og inspiration, tænkte jeg at det var det, det skulle indeholde. Jeg gik derfor på jagt i en kiosk, og faldt over disse. De så meget spændende ud, og jeg glæder mig utrolig meget til at læse i dem. Endnu kan jeg dog ikke sige så meget om dem. Ellers kan jeg bare slet ikke vente med at komme afsted, da jeg har kedet mig ret meget de sidste par dage, siden jeg kom hjem fra Schweiz. Vi skal bo i en ferielejlighed, hvilket jeg ser meget frem til, da det ikke er så tit jeg prøver den slags. Jeg håber at i alle har en dejlig ferie, og nyder det nogenlunde gode vejr.

2 kommentarer:

  1. Det lyder da som om det bliver en rigtig god tur! :) Og gode blade du tager med dig! Jeg er selv helt vild med Costume :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også helt sikkert at det bliver! :)

      Slet