tirsdag den 29. juli 2014

Summer 2014, and a simple question for you!

Indtil videre jeg har haft en fantastisk og rigtig spændende sommerferie. Med både turen til Schweiz og Norge. Resten af tiden står egentlig bare på venner, solbad og is. Jeg er ved at gøre klar til skole igen, og samle en masse kræfter til endnu et år. Så ja, jeg håber stadig at i har en dejlig ferie, og at i nyder vejret endnu engang.

Endnu engang er jeg super ked af at bloggen har stået stille i så lang tid. Grunden er simpelthen at jeg stadig arbejder rigtig meget på min youtube, og derfor glemmer jeg helt at jeg også har en blog som skal passes. Jeg har overvejet op til flere gange, at holde en pause fra bloggen på nogle måneder, og hvis jeg får lyst og tid til at blogge igen, så kan jeg jo altid bare starte den op igen. Men jeg ved det stadig ikke helt. Selvfølgelig er det super trist, hvis jeg bestemmer mig for at lukke bloggen helt ned. Både for jer og for mig, men alligevel så er jeg også bare i tvivl om hvor mange der overhovedet følger med her længere. Så hvis du er en af dem som følger med og ikke er så glad for at jeg lukker min blog ned, så skriv endelig lige en kommentar til dette indlæg med din mening og tanker, og så skal jeg nok tænke over det.

9 kommentarer:

  1. Jeg tjekker din blog HVER eneste dag, for at se om du har skrevet. :) Og synes det er ok at holde en pause, du kan evt. sige på din youtube (som jeg også følger) når den kører igen, men synes ikke du skal lukke den for det er også sjovt at gå tilbage og se dine gamle indlæg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, tusinde tak for din respons!
      Jeg synes at det lyder som en super god idé :)

      Slet
  2. Jeg elsker at se dine videoer g følger med hver dag på din blog!💕 og også på instagram, hvor jeg forresten hedder KarolineMV!😂 HAHA! lige met😏

    SvarSlet
    Svar
    1. Tuuuuuuuusinde tak skal du have! :)

      Slet
  3. Me jeg syntes at det er okay at du tager pause fra din blog!💎 Jeg elsker virkelig at se dine videoer og du ikke laver sådan makeup videoer, da jeg ikke bruger makeup Såå..✨😂 men at du laver sjove videoer (elsker det) hilsen (hende der også skrev op over ;D)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt at høre, at du synes det er okay. Og tak igen! :D

      Slet
  4. Dejligt at hører, du har en skøn ferie, kan man os se på dine billeder! :-)

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehehehehe ja, den er rigtig god!
      håber også at du har en god ferie ;)

      Slet
  5. Jeg følger skam med! Men jeg følger også med på din youtube, så jeg ville ikke komme til at mangle dig ;) Haha.

    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet